Sunday, July 13, 2014

First time

Salam..

Hye uols. Hari ni hari Ahad. Tiba-tiba rasa nak menulis menaip menulis menaip. Menaip blog. Sebab aku malas nak backspace, so kekeliruan aku utk menggunakan perkataan menulis atau menaip td last2 aku taip je semua. Senang cite. *emo tak tentu pasal*

Orang lain dah start usha baju kain tudung kasut raya ke?

Ni yg aku teruja nak poyo nih. Tahun ni kan, first time aku btol2 takde napsu nak beli baju baru utk raya! First time beb! Aku eksaited sbb aku rs mcm ni. Sebab aku kan jakun, org jakun mn bole tak eksaited nak raya dowh. Musti mau gelabah punya nak beli baju baru.

But tetibe tahun ni aku takde rasa nak beli baju baru utk raya pon. "Wah, ini sesuatu yg baharu!", I said to myself.

Mungkin jugak sbb aku baru sudah melalui fasa kemurungan dlm hidup, maka segala kehendak, keinginan, maupun kejakunan aku dah meleset dgn kadar yg agak tinggi. Tapi, it's okay.. Somehow, I feel like it's a good thing actually. Buat aku rasa lebih bersyukur dgn apa yg aku dah ada, instead of melayan napsu2 (well u know women have 9 napsu, right??) aku nak bersoping.. Lalalala

Oke, setakat ni ada yg dah loya tekak tak baca luahan hati aku yg poyo hari ni? Ngahaha

Tapi ye lah... Kita kan manusia biasa, mungkin satu masa kita rasa mcm gini, nti tiba2 eh rasa mcm gitu pulak..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sejak dua menjak ni kan, kulit aku meragam lagi. So secara tak langsung puasa Ramadhan ni mengajar aku erti kesabaran utk menjaga kulit yg sensitif. Pheww

Hari-hari krim2 nilah peneman setia.. Sebelah bantal mau ada, sambil ngigau pon boleh sapu ubat kalau sblom tidur terlupa (oke tu tipu)
Mungkin aku kena amek extra supplement utk kulit pulak kan? You know.. those corticosteroids cream are not good for long term applications. Oww tidak bagus tidak bagus.. 

Sbnanye mmg aku dah ade risik2 dah produk suplemen utk kulit ni, tapi blom smpi seru lagi nak membelinya. Takpe satu hari nti may be aku akn beli jugak..

Oh ya, aku jugak nak menceceh pasal emas.

Thanks to Google I found this gold picture which looks like chocolate candies to me. Mesti sbb puasa ni. 

So, kalau ade yg berminat utk membeli emas dan dapat passive income setiap bulan dgn belian emas anda, boleh lah contact iols. But please, utk yg serius sahaja.. Saya boleh share info lebih lanjut. Kalau lah suka nak beli emas yaa..

Oh dan utk preorder perfume original yg murah meriah itu, we're really sorry ya sayangs2 sekalian, preorder utk bulan Ramadhan dh tutup 9 July hari tu.. But 21 July sampai 6 August kita masih ambik preorder tapi postage sume lepas raya pulak ya..

Wah Kak Jemah nijam dah pandai bisnes taw. Kah kah kah

Eh udah-udah la ye.. Aku ni bukan boleh. Makin lama makin naik hantu kalau menaip blog. 

Oke.. Till next entry, assalamualaikum..tak jawab dosa, kalau jawab sayangg (eh mcm Maria Elena py tagline je..hahah kantoi fans Kak Maghia)

:P

No comments: