Saturday, February 23, 2013

Terabai

Hye!

Wahh lamanya aku abaikan blog sememeh ni. Mcm mana aku bole tergamak tinggalkan blog ni smpi mcm ni skali?? I'm very very sorry dear blog. Mama's too busy doing nothing in this few months. 

Santai sgt ke sampai takde buat apa kan? Biasa je.. Kua umah pkol 6 pagi, balik kadang2 sblom zuhur, kadang2 30 minit atau sejam lepas zuhur. Pastu balik sambung aktiviti2 penganggur terhormat kat umah. Dasarrr... Patut pon dokter tanya, aku cengah-cengih je. Ini rupanya keja aku. Hew hew

Kejutan budaya ke apa aku ni. Dapat stase yg x payah jaga emergensi malam2 je bukan main lagi goyang kaki kau ye? Tapi aku menganggap bahwa benda ni kita kena jalani je. Bak kata ada dokter tu, time santai kita santai laaa time busy, jalani ajaaa

Sbnanye aku malu ni. Waaaa mana gua nak taruk muka gua mcm ni.

E eh cam cute plak singa ni main totop2 muka kan? Cuba kalau aku buat mcm tu? Mmg ada gaya nak mintak pensepak sedas.

Takde la, bukannya malu apa. Segan je kot sket. Segan dgn viewer yg singgah lepas tu blog ni mcm para tempat lepak tunggu durian gugur di musim yg bukan musim durian. Ha punya la panjang perumpamaan aku nak melambangkan betapa lama aku "hibernate"kan blog ni.

Mungkin sbb rasa lama sgt aku jadi student buat aku rasa kurang semangat nak buat semua benda termasuklah update blog. Ish3 teruknya aku.

Kadang2 memang ada membe yg menyarankan supaya aku update blog tapi apakan daya, intoksikasi vitamin M telah membuatkan aku leka dgn dunia mengong-banyak-masa-tapi-xbuat-pape aku. Ouhh blame me blame me. It's all my fault.

P/s: Aku dah bole mengundi tahun ni. Tp masalahnya, my political knowledge is like almost ZERO! Aigoo jgn la aku kena buang negara. Har har har

No comments: