Sunday, June 16, 2013

See? I only update my blog when I'm supposed to be busy. Dammit!

Hye!

Salah satu bnda yg boleh buat aku happy bila aku tgh rs down atau upset atau stres adalah.....tengok pompuan cantik. Yup! Apa kau igt dak laki je suka tgk pompuan cantik? Pompuan pon sukaaa tgk pompuan cantik. In a positive way la bukan suka yg tanda kutip tu. Suka di cni adalah suka yg bila kau tengok org tu kau rasa impressed dgn ciptaan tuhan. Ewah.

Erm.. Tapi aku bukan nak cite psl pompuan cantik sbnanye.

Cuma hari ni aku terlalu byk berfikir smpi aku xtau mn satu yg aku patut cakap, n mn satu yg aku patut simpan sendiri je.

Pernah rs mcm tu? Ada 1 hari kau fikir byk sgt bnda, plan byk bnda utk hidup kau, berharap utk capai mcm2 sebelum kau tinggalkan dunia ni.. Tapi end up duduk terkebil-kebil mcm ibu ayam tgh peram telur. Haha Sungguh la tak produktif.

Tapi kadang2 perkara besar yg berlaku dlm hidup kau bermula dgn moment yg kdg2 kau pon xsedar. Aku pnah rs sendiri. Hew hew

Anything could happen~


Alyssa bernal best kan?
Tak suka? Ya udah ngak gw pikirin juga lu suka apa ngak. Bahaha
K tak lawak.

Dah lah. Aku kena sedar diri ni nak ujian. Ada cara x nak buang vitamin 'M' yg terlebih dlm badan? =P

4 comments:

Chekgu Azrine said...

Salam sis..pe kabar?bila.habis study ye..semoga sukses ye dlm study sis..

Azie Rashid said...

duk depan cermin, tenung org kt cermin tu lama2. putih, cute, pipi bambam comel pink2. hehehehe. gudluck exam ! cpt balik. byk xtvt nak dibuat. bhahahaha

Tengkubutang said...

hai.. nice blog.. tp cne nak follow yea..?

Kak Long said...

@kak azrin; thanks kak azrin, inshaAllah habis hujung tahun ni. harap2 lancar.. :)


@azie; ehehe malu itew. nk balik dah ni...tunggu tawww.. ihik ihik


@tengku butang; hi n thanks! xde butang follow ke kat tepi tu? hurm