Monday, July 20, 2015

Caaakkk??!!!!!!!

Assalamualaikum all..

Hye, selamat hari raya aidilfitri to those yg celebrate eid. Eid mubarak, may all of our prayers and ibadah during Ramadhan will be accepted by HIM, inshaAllah.. Ameen.. :)

Kira aci lah ni entry raya kan, baru syawal ke-4 ni. Hee

Quick update je ni kot la ada yg bengkeq asek tengok entri lama dah nak dua bulan kan. Maafkan beta, beta banyak urusan kerajaan negeri sejak dua menjak ni *read: pura-pura banyak urusan*

Raya tahun ni alhamdulillah la complete family aku semua ada cuti, balik kampung sama-sama, makan besar sama-sama and everything. Ramadhan hari tu mungkin bukan Ramadhan terbaik aku, tapi aku dah cuba buat yang terdaya and tawakal alallah, semoga diterima. Engkorang plak how was ur Ramadhan? Kita sama-sama doa dapat bertemu Ramadhan seterusnya dalam keadaan sihat sejahtera ya, ameen...

Aku dah nak 2 bulan kat tempat blaja baru.

Aku ada 3 bulan untuk complete kan teori n training secukupnya sebelum start practical. 

It's something to do with beauty and wellness. Aku cam tazabar nak dapat that certificate but I need to complete this whole course and sit for the exam first, there's no other way. 

I know, I made a rare decision which was to change from "academic line" to "skill line", even waktu interview pon mmg interviewer tu dah mention kat aku. So, aku mmg dah aware benda ni from the beginning.

But you know what, opportunity tu bukan tak ada, dah ada depan mata, tak salah pon kita grab. Tak gitu? Life is short bebeh.

Oke tetibe tersedau amenda aku membebel ni haha.

Anyway, just to say hi to you after one month plus plus~ I wish you guys a wonderful raya and don't eat too much otherwise you'll get sick. 

I will write more later, inshaAllah.

P/s: Tak tenteram aku menaip pasal ada lipas dewasa kat atas lantai lam bilik niha. Hmmphhh

No comments: