Sunday, January 1, 2017

1.01.2017

Assalamualaikum all

Hey.. Happy New Year guysss!!! Fuiyooooo aku update on the 1st of January kaww HAHA Eksaited punya pasal, terus teringat kat belog. Kalau tak....hareemm 

Anyway, aku takde buat specific list azam 2017 pon, but I just feel genuinely happy to celebrate new year. Tak celebrate pon weh. Tadi je la aku pergi A Famosa Outlet with le family utk tengok suasana tahun baru kat luar rumah. Nyampah kena parking kat belakang padahal takde la tgh hari sangat pon aku sampai. Orang datang shopping centre sebelum subuh ke apa. 

Aku rasa setiap tahun baru ada rasa special dia masing2. Bagi aku la, but I bet it's the same to everyone. Macam aku, contohnya 2013 was special because I graduated from med school.. Time tu ya Robbi punya seronok sbb dah bole balik Malaysia for good, but rasa cuak2 sket sbb fikir nak kena kerja dah hehee. Lepas tu 2014 pulak.. Aku rasa 2014 was a not-so-flop-but-not-so-great year for me. Buaaaanyakkk la yg terjadi 2014 which malas nak cite. To sum it up, 2014 is a year when one of the biggest things that ever happened, happened to me and aku rasa aku takleh lupa.

Tapi 2014 still tahun yg special bagi aku sbb what happened that year made me become a person I am today, I feel like I kinda evolved a little bit since then. Yeke? Sikit laaaa. 

Lepas tu 2015 pulak.. Oh 2015 aku sambung blaja benda baru which aku rasa mcm everything pon interesting time tu. Aku masuk dlm satu komuniti baru. Walaupun komuniti kecil, tapi I remember feeling nervous because everything was fascinating to me. Macam new start yg buat ko rasa ada butterfly in stomach gituu.

And then comes the 2016 yg baru je kita tinggalkan semalam. 2016 pon special jugak sebab boy group feveret aku menang Daesang award kat MAMA 2016. Boleh?? LOLL

BTS TERCINTA ehek ehek mintak tampar

BTS ni bukan dari company besar2 kat Korea taw, so diorang start dari bawah. Time diorang menang Daesang hari tu dengan aku aku sekali meleleh ayaq mata dengar award acceptance speech diorang wuwuwuuu Hati kakak pon tisu jugak macam korang T__T

Dengarlah music diorang, best gilaaa weh (penuh sifat bias HAHA). Genre pop R&B and hip hop okeh. Akak skarang SWAG taw layan lagu rap siang malam..

Buarghhhaahaakkkk jom lah kita muntah sama2 

Oke stop cerita BTS sebab nanti kang aku tak reti berhenti pulak.

Ehem. Sampai mana dah tadi cerita aku? 2016 ek. Oke so 2017 pulak... Cerita dia belum siap la sebab ni hari first yeeehaaaa!!

Okay korang happy new year taw!

;P

No comments: