Wednesday, June 18, 2014

Sakit kepala

Salam

Rentetan daripada entri sebelum ni, memang berentet-rentet (mcm x senonoh je pulak bunyiknya) la smpi ke mggu ni.

-------------------------------------semalam taip hari ni sambung--------------------

Alhamdulillah hari ni baru aku rasa oke sket n bole fikir sket.. These few days aku rs mcm aku sesat kat lubuk mana ntah gulap gulita takde letrik (perumpamaan je taw jgn lah lurus sgt kang nak tanya2 aku oke ke ade patah apa2 ke.. kah kah kah)

Memang depression tu adalah satu experience yg sukar utk dihuraikan secara terperinci, and bila kau pnah blajar theory di sebalik perkara-perkara/penyakit-penyakit yg kau hadapi, kau mmg rs irony sangat2.. Memang aku pon x reti nak gambarkan. Kadang2 rasa mcm aku tgh berlakon filem. Pon boleh.

Bukan sng nak bangkit weh kalau sekali kena sudden mental trauma tak kisah la stress ke depression ke.. Yg penting it is really really really not pretty at all.

Aku still not fully recovered, masih lagi rasa mcm bertatih-tatih to put myself back together.. Dan aku selalu rasa sakit kepala dah 2 hari ni maybe sbb aku cuba untuk berfikir dan cuba ingat byk benda jugak. Yes, aku boleh bgtau kat cni yg anda ada possibility untuk jadi lupa2 bila anda punya mental terjejas. So yg dlm filem2 tu yg kalau org tu hilang ingatan pastu die nak ingat balik die kena sakit kepala tu...emmm yeaa aku rasa bnda tu btol lah.

This is not a good story to read about me, but if anda dah terlanjur membacanya pun aduhai.. Jgn masuk lam hati, dan sy mohon doa yg baik2 je la dr anda yep yep yep.. Sy pon doa Allah murahkan rezeki korang jugak, inshaAllah..

:)

2 comments:

Azie Rashid said...

baca 'xsenonoh' tu boleh tergelak gelak pulak. tak baca bawah lagi huhu sabar yaa tqa

Kak Long said...

wuwuwuuuu


maceh azie.. masih lg antara normal dan subnormal.


nampak azie update shawl kan? hehe mcm cantikk je mcm cantikk je ^^