Thursday, October 30, 2014

Off day and non stop cleaning at home

Assalamualaikum..

Apa kabau readers semua? Wah tak sedau diri dah berkurun tak hupdate ada hati nak ty khabar readers kan? Hahah

Dah 2 minggu sebenaunya aku masuk keja kat dot dot dot. Saje.. Amek pengalaman sambil buat duit. Aku tak plan utk keja kat tmpt skang aku keja ni utk jangka waktu lama pon but yeah, family mcm rimas agaknya aku asek duk umah 24 hours doing online business and stuff.. So oke lah aku keluar rumah lah. ;P

This whole new lifestyle is like 360 degree different than what I used to live with. Plus I have zero friend here and kat tempat keja pon hanya bertemankan bos2..it's not easy jugak sebenaunya. But no stress lah. Bos pon pandai bergurau n tak seram pon. 

Ada give and take la kat situ. Bila kita korbankan certain things utk dapatkan apa yg kita nak, kita akan dapat apa yg kita nak but kena face the other side of it jugak lah kan. Gituu

Last week aku takde off sbb bos aku sorg tu cuti Deepavali so aku ade spare cuti sehari which aku blom ada plan nak guna bila.

Hari ni off macam2 pulak la nak bersihkan kat umah ni. Nak cuci toilet sebijik pon pakai pause2. Kjap lagi sambung. Haha Udah le back pain aku belum baik. Nak menyental toilet tu bongkok2 rasa mcm golongan veteran je sbb back pain ni.

Cite psl Maybank before this akhirnya dah setel. Dapat refund akhirnya, alhamdulillah..

Yahuuu!!

So far everything is just fine.

Okay, kjap agi nak sambung cleaning process. *boring kan?*

Anyeonggggg

2 comments:

Chekgu Azrine said...

Salam sis..
Sis tak keje sebagai dr dah ke?
Sayangnya...

Kak Long said...

@kak azrine; hihi dah lama dah sy benti keja dokter, bukan jiwa sy lah that job.. i can't be that kind of doctor which no one wants to be treated by so.. sy angkat kaki dulu.. doakan sy kak.. macehh