Friday, November 26, 2010

S.A.K.A.I

Salam..


Bole tahan sakai kan blog aku?? Haha.. Tapi naseb baik dah tulis besar2 aku tak sakai..so cam cover balik lah kesakaian yg berlaku. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Bukannya aku buta warna. Tapi aku kenoneng tgk colour choices byk sgt.. 


Tapi xpe, skang ni kte belasah je ape ade.. Org kate, sikit sikit lame2 jadi bukit.. kan2?


Perubahan tu memerlukan mase. Ye tak?


Btw, aku kompem balik bln 12. Yahoooo!!! Tapi pasport aku lom dapat ag. Cis. Die saje je lambat2 kasi pasport aku kan? Xpe. Itu xkan mendownkan aku utk balik msia. [Akunakbalikjugaktakkire]2x


Ape die tatau kucing aku beranak itu hr? Those babies kene bau aku kalo x nti bile dah besa takmo manje ngan aku. Oh aku takkan benarkan hal itu terjadi! Dah la rmi dah order nak yg kaler tu lah, nak yg kaler ni lah.. Hurm, nti kalo aku balik, aku nak taruk gamba diorg kat cni. *wink2*


Ade sape2 bole lawan ketebalan spek aku? Ngahahhaa (dgn nada riak).... Eh aku tak riak lah. Aku rs down tau pki spek tebal. Korg ade?

Sudah lah. Aku nak pg membawa diri dgn menyanyi lagu Itik Gembo2 dgn semangatnya.

Ok bai.

*Itik gembo gembo...*

No comments: