Thursday, November 1, 2012

Rajawali minggu 9

Salam, gud evening, gud afternoon, gud night, dan gud morning kat semua yg berkenaan..

Ehehe rasa mcm poyo pulak taip entri kat blog pon nak justify kan. Skema gileww nyewww.. Aku dah minggu ke-8 stase ilmu penyakit anak. Minggu ni sbnanye minggu ujian. Aku pon x tahu pasai pa tiap kali aku berhajat nak update blog je time tu tengah minggu xm la, minggu kena present case la, time byk waktu free tak berhajat pulak nak nengok blog.

Nama je duk Bandung skang ni. Tak berjalan mana sangat pon.. Ni dah minggu kesembilan, dah mcm2 aim dah sbnanye nak berjalan ke sana, nak berjalan ke sinun, tapi blom sampai2 jugak.. Nak buek camno, jd KOAS (Kumpulan Orang Serba Salah) ni camni aa, nak buat tu serba salah, nak buat ni pon serba salah. Tu yg terperap je kat bilik. Macam nak terbenam dah dalam katil memasing, tido je keje. Kah2 mcm mana aku bole termengaku tabiat2 yg tak patut diketahui umum ni.

Sbnanye perjalanan kat sepital ni mcm flat je dr awal sampai la minggu kelapan. Takde pape yg menggemparkan sgt pon sblom-sblom ni, tapi entah cane sejak minggu lepas mcm2 hal pulak. Minggu ni minggu xm, dah nak dekat xm baru la nak jadi itu, nak jadi ini.. Nasib baik aku x dilanda histeria.

Siyes 2 hari terakhir jaga emergensi last week aku sangat2 rasa down, mmg tengok buku pon aku rasa buku tu pon heran tengok aku. Pehal la pompuan ni baca tapi mata die x gerak-gerak. Hahaha

Sampai lah ke saat xm semalam, hal yg terjadi kat emergensi tu aku terbawak-bawak. Memang fokus aku pon ke laut. Aku tak tau apa yg aku buat, tak sure apa yg aku cakap.. Bila fikir-fikir balik an, rasa mcm nak mentoksikkan diri sendiri dgn barbiturat pon ada. Tapi macam tak bersyukur pulak kan, tak jadi lah.

Kelam gila stase keempat ni. Ahaha

Disebabkan die kelam jadi kita tutup cite laju-laju. Aku nak cite pon malas sbnanye. Tapi takde cite bes yg nak dicitekan. Tinggal lagi aku kesian blog ni diabaikan dah berapa kurun dah....update lah jugak. Har har har

Oh kay lah babaiiiiiii!!!!
Till next entry~

No comments: