Saturday, July 5, 2014

Honestly

Salam Ramadhan to all Muslims out there especially those who read this (abes tu kau nak ucap kat org x nmpk cmne? Duuhhh)

Did I just typed what I said in my mind? :P

Okay.. how are u guys doing? Ramadhan is awesome? Everything is just great, yes? Alhamdulillah..

Hurmm I don't really have any important thing to share with u guys in this particular entry but I just want to say thank you for reading this stinky blog of mine..heheh Thank you, gracias =)

Memula aku berblog empat tahun dulu aku tak pernah terfikir pon akan dapat mencecah 1000 lebih views in one month (ni bukan nak poyo taw, ni dari hati gitu). Aku dah la jakun. Eh.

Dulu waktu aku mula2 berblog, time tu blogging ni mmg tgh ngetrend gila-gila. Dan-dan semua orang nak ade blog taw. Sekarang sebab dah ade teknologi dan applications yg mcm-mcm tok nenek, hanya yg setia dan mmg suka je lah yg masih rajin blogging dan rajin blogwalking.

But honestly, aku mmg tak pnah terfikir akan ade reader yg mmg baca buhlog aku yg whatever gila ni wakakakakaaa (gelakkan diri sndiri)

Utk some random girl like me, view sebanyak 50 sehari tu pon dah kira mcm fuiyooohhh gila kot. Tu sbb aku tacing gila tengok everyday ade je sejumlah views yg jengah blog aku. Cam...kalau org dtg dpt door gift ke takpe jugak, ni dtg dapat baca entri-entri aku yg brape persen je yg berfaedah ni wakakaka. Berfaedah kah?

So again, thanks guys. Have a blessed Ramadhan and jgn lupa bangun sahur ye. Heheh

3 comments:

Yun Sing said...

Ok bah best blog ni :D

Chekgu Azrine said...

Akk suka baca blog sis..sb sis tulis kelakar..xstress baca..so keep on blogging k

Kak Long said...

heheh thanks sume ^^ lebiu