Thursday, July 31, 2014

Aku nak buat entri raya, tapi aku up teaser je lah dulu

Assalamualaikum..

Knock knock knock! Kami datang nak rayeeeee......~~
Gitu.
Aku selalu heran ngn budak2 yg gigih beraya rumah ke rumah mcm tu. Aku tau mengkome sbnornya nak duit rayee je kaaannn?? *sbnanye dengki sbb dah tua, dah x layak nk dpt duit raya wahaha*

Selamat hari raya korangggg... Mintak maaf zahir n batin. Batin2 takde kot inshaAllah.. :P

Aku sbnanye nak cite la banyak2 kat buhlog ni pasal raya this year sbb aku raya pertama raya dlm keta je sbb nak balik kampung kat Terengganu. Mcm agk special n lain sket drpd rutin raya2 sblom ni.. 

Ya, sbnanye aku mmg ade kaum kerabat kat Terengganu, so basically aku half Melaka half Terengganu. Tapi aku x pnah duduk Terengganu dan x bole cakap Ganu pon. Kalau aku try cakap Ganu, terer sgt kang smpi org tak paham ape aku cakap. Kah kah kah

Tahun ni aku raya ngn famili. Last 2 years aku raya kat Indonesia sbb xde cuti panjang nak balik Mesia sbb waktu tu tgh clinical year.

Walaupun begitu, lots of things have changed dan ape yg aku expect aku akan rasa raya this year...ummm aku rasa mmg berbeza lah. Tapi takpe, yg penting aku still dapat mentekedarah juadah raya di mana sahaja yg bole makan free raya2 ni. Miahaha 

Pastu bila perut rasa senak n seluar makin sempit mula lah nak nyanyi lagu mental menangis tepi tingkap kan? Siapa suruh kau makan banyak2? Hns hns hnss (saja torture diri sendiri haha)


Ni bukan Saloma ye uols. Ni tuan tanah kedaung blog sememeh ni. Selendang labuh tutup perut taw, baru boleh makan banyak2 tanpa khuatir penampakan perut akan berlaku.

Walaubagaimanapun (guna BM proper baru otai beb), tuan tanah nak ucap salam aidil fitri, minal aidin wal faizin, eid mubarak kat semua Muslim yg baca buhlog ni. Memang sbnanye nak mencece byk psl raya tapi data blom ciap lagi. Wahhh data taw. Perasan je keja ala2 programmer kan? :P

Till next entry, babaiiiii jgn tacing2 dan salam 0-0 uols!!
Ai lebiu.
Eh.

No comments: