Thursday, March 12, 2015

Paip

Assalamualaikum..

Hari ni aku stress sebab paip shower kat bilik air bocor so shower tu punya air jadi slow. Gggrrrr... Kompem smpi nak tdo kang pon aku duk memikirkan pasal nak beli paip baru. Hmmphh

Itu hari aku keluar tengok wayang. Saje gedik sbb da lama tak tengok wayang. Aku tengok kat social media org kata cite Kingsman best. Terpengaruh pulak nak pergi tengok. 


Ups. Kantoi cite 3 hari lepas. Ahakhak Mmg ingat nak update hari tu lepas tu diserang intoksikasi vitamin "M" pulak. Makanya tonight baru nak bukak cite.

Aku tengok sengsorang je cite ni. Mana ada kwn sgt dekat Melaka ni. Aku kan asek merantau je keja dari zaman skola lagi. Kawan2 byk yg jauh2. Nak ajak jiran plak... Oh aah ek, aku lupa plak aku ada option ajak jiran that day. Halal lah dah tengok dah pon. :P


Hah aku tengok cite niha la. Boleh tahan cite ni. Aku kasi 4.89 bintang. Aku rasa die punya gadget2 dlm cite tu mcm lagi cool drpd James Bond at some point. Kreatip gila producer filem ni. Lepas tu tang pompuan yg kasut die tajam mcm pedang tu cool gila kot. Dia sbnanye kudung kaki aku rasa n die one of the bad guys la dlm cite tu tapi aku still amazed dgn konsep kaki pedang tu. Uwaaa bole melopong jugak tgk. 


Orang kata ape tu, alang2 menyeluk pekasam biau lah sampai ke lengan. Dah alang2 lalu Jco ni, apa kata singgah kan. Puas hati aku dapat hazelnut latte. Sampai menjilat penutup kau. Sebab ada caramel melekat kat penutup cup tu. Kakakaka Sakai tak hingat.


Tadaaaaa.. Ce teka apa yg tak sama.

Atas tu kepala da simetris, yg bawah tu kepala tak simetris. Hmmm betul jugak tu.

Yg gambau bawah tu dgn spek lama, atas spek baru. Aku mcm dah hooked up dgn frame plestik. Mungkin kalau umo aku panjang, lepas2 ni pon aku akan pakai frame plestik je. Sbb frame plestik ni takde byk songeh. Dia x elastik mcm certain frame yg bole terbengkok tu. Die tak fragile so kalo terpelanting jatuh pon probability nak patah tu kecik je. Nak calar pon susah. Warna die pon takkan berubah. Yg berubah lense la mcm spek lama aku tu. Mcm berjerebu aje mata memandang.

Namun, alhamdulillah sekarang tidak lagi. Lepas ni aku da tau psl coating lense. Persoalan misteri aku yg dah bertahun ni akhirnya terjawab. Thanks tu sape ntah orang kat kedai spek tu sbb explain panjang lebau psl coating ngan lense hari tu. Haha

Esok aku ada misi lain pulak. 

Sambung lain kali ya. Babaiii~

P/s: tak sabau nak beli paip shower baru.

No comments: