Sunday, March 29, 2015

Sungguh Mengada

Heyyy....

Dua hari ni aku mencari pasal dgn diri sendiri. Tulah gatal lagi nak tengok cite horror. Kau ingat kau berani sgt ke makcik oi?

*penyesalan tak bertepi*

Semalam aku boring2 aku search la cite2 yg berunsurkan kesaiko-an yg ada unsur2 thriller gitu. Pastu aku bernasib baik sbb cite yg aku tgk tu cite tahun 1994. Apa lah sangat zaman 90-an punya film effects kan. Banyak part takde background sound pon so kdg2 aku rasa mcm tengok the making je. Aku terbayang cameraman ngan sound director sume ada kat depan set tu. Wah kengkonon aku pon terlibat la tu ngan shooting. Jadi tukang siram air kat atas bumbung time scene hujan. Mbahaha

So overall cerita yg semalam aku tengok tu bole handle lagi la keseraman die. Tajuk Silent Fall aku rasa kalau tak silap. Nak tengok pi ah search kat Utube.

Sekali hari ni aku tak bernasib baik. Aku terjumpa satu cerita Philipines ni, cite ni dalam bahasa Tagalog la tapi ada subtittle English.



Cis. Nasib baik aku tengok time siang.

Aku tau sbnanye cite2 saiko n antu style klasik cmni mesti seram punya. Kan betul.

Cuma satu benda aku tak puas hati dgn cerita ni. Pelakon2 die apesal sume lawa2 hensem2? Macam kompius je aku nak sakit hati ke tidak ngan laki saiko dalam cite ni. Actresses die pon sket punya cun.

Lepas tu, bila part last2 tu sbnanye aku mcm tertanya2 jugak sbnanye polis tu kena posessed ngan roh laki saiko tu ke atau pun mmg die lah laki tu. Sbb bila budak pompuan tu dapat diselamatkan n time orang tanya2 tu die jawab mcm die tu sbnanye the other girl yg ekceli dah kena bunuh lama dulu. N part polis tu jalan pastu die tgk budak pompuan tu pastu kejap muka laki saiko tu pastu muka polis tu.. Ha kat situ aku kompius.

Haha spoiler alert to those yg nak tengok cite The Road ni.

Tengok ah. Best jugak bagi aku.

Eh, siapa tahu cmne nak ubah email address kat akaun Nuffnang eh? Hari tu aku ada hantar ticket kat Nuffnang nak tanya cmne nak tukar email ni. Sbb kat setting tak jumpa pon option nak tukar email. Sobs

Mengada nau nak tukar email pon hantar ticket kat Nuffnang. Ingat org tu takde keja lain gaknye nak melayan soklan remeh-temeh aku kan?

Hoih cepatlah hilang efek cite saiko ni woi. Tak larat otak aku nak layan.

No comments: