Friday, September 8, 2017

Jangan Baca (obviously clickbait LOL)

Hey whatsup guys

Damn dah lama gila aku tak membebel kan kat cni. So many things happen in between my previous post and today. Aku baru lps having a little anxiety moment kejap tadi lps a little chat with ma mother. Yaw so tak suka this feeling so tetiba bukak blog. Haha Tak berkesinambungannya cerita dia.

I'm feeling a bit 'deep' and weird hari ni. Satu, sebab hujan since tengah hari tadi. Dua and it's Friday Friday gotta get down on Fridayy (omg lagu Rebecca Black??! *sambil buat muka huduh*), so basically it rains on Jumuah, means sangat lah penuh barokah ya tuan-tuan puan-puan sekalian. Elok nau baca surah Al-Kahfi chuols. =)

Yang ketiga dia aku tengok video menda ntah tadi kat utube, quite random jugak, quite deep in terms of topic yg dibincangkan, hence all these emotions I'm feeling right now.

It's about 'soul-searching', or whatever istilah lain lah yg bole korang maksudkan. Satu era atau fasa dalam hidup di mana kita mencari-cari erti hidup ni. Satu masa yg buat kita terfikir if satu masa dulu masa kita kecik2 ke, masa sekolah menengah ke, bila2 lah masa yg dah berlalu, kita buat satu keputusan yg berbeza dgn keputusan yg kita buat waktu tu, how our lives would be so different than how it is at the moment.

Contohnya, kalau dulu aku decide utk masuk sekolah maahad instead of pergi masuk aliran sains, may be I am a different person now kan? Mungkin jadi seorang insan yg berbakti pada agama ke.. atau apa2 je lah kemungkinan lain yg ada kan?

Aku dah warning oke kat tajuk jangan baca or you will get drown in thoughts with me, atau paling tak pon, ko pening amenda aku merepek. Hehe

Aku baru lepas approve komen tadi pastu delete spams punya berderet. Ada jugak org komen ek kat blog capuk ni. Hari2 ada views aku pulak serba salah sbb rasa tak bertanggungjawab pulak missing in action lama pastu tetiba upload entri merapu. Sorry uols, kak long mmg ada plan nak review itu ini, nak update skin care routine and favourite products la bagai tapi non hado. I need some motivation cepat2 telepati semangat positif kat kak long :D

Kalau ada yg baca sampai sini, thanks for reading. Selamat berhujung minggu dengan your loved ones ya. Nanti kak long plan proper entry utk lepas ni ek (semoga jadi kenyataan). Or korang ada suggestions ke benda apa nak share? Boleh suarakan dekat komen ya.

Oke korang babaiisss

No comments: