Sunday, January 15, 2012

We own nothing in this world

Semalam aku memang rasa nak keluar sangat2. Stress tiap2 minggu kena bergadang tidur lambat untuk buat case studies. Kalau jadi secretary, double punya bergadang. Cape dehhh.. So, petang semalam aku dah bergiat menghantar sms ke teman2 kot2 ada yg sudi nak teman aku keluar jalan2.. Yes! Berjaya cekup sorang. Haha


Berseronok-monok di depan cermin sementara menunggu sms dr teman? Done! 
Ahhhh...soooo a typical girlfriend~ 


Caaakk?? Hehe Ni lah peneman aku semalam. Thanks tikah.

Semalam sempat jugak die berkongsi kisah sedih die kat aku. Korang, sama2 doakan sekali utk arwah tuk dia okayy.. Moga ditempatkan di kalangan org2 yg beriman dan dekat dengan-Nya, amin..
Cerita dia buat aku celik mata semula. 
O Allah, terima kasih atas semua orang yg Kau hadirkan dalam hidupku, elhamdulillah~
Seriously, aku x tahu la cmne aku nak hidup kalau takde org2 yg dekat dgn aku, terutama family.. :(

Tapi ye la kan, kita kat dunia ni x punya apa2. Semua Allah punya. Bersyukur lah Dia x jadikan kita seorang diri terkapai-kapai. Selalu ada orang2 di sekeliling kita. Alhamdulillah..


 Kalau pg makan kat Secret, aku mmg slalu order kat atas ni, Prawn macaroni with cheese. Tapi kat Msia mcm lagi sedap je.. Semalam aku makan, cheese die mcm cair sket, lepas tu little bit oily, so ada potong stim sket kat situ. Heh.


 Tikah makan Noodle in tom yum chicken. Pon cair jugak. Tapi oke la masih terasa tomyam die. 
Orang sangat ramai semalam kat Central Park.
Gilaaa, aku dah lama sangat tak rasa pg mall berlaga-laga siku nih. Semalam aku rasa sesak betul!


Boleh celen ke pipi aku? Takley kan, kan? Haha

Bole nampak kan org ramai kat belakang aku tu? Perghhh... tempat makan lain ada yg lagi ramai drpd tu. Bersesak-sesak. Tapi disebabkaan aku memang beriya sangat nak keluar semalam. Pandang sebelah mata je lah sesak pon, yg penting aku dapat jalan2..

Esok dah hari Isnin balik. Huaaaaaaarrghhhhhhh!!! Kemalasannya nak pg kampus!

T__T

9 comments:

lynnlola said...

hijau cek mek kite ni ;D

Kak Long said...

@lynn; sy suka hijau.. tu pasal la.hehe :D



go green, go nature! ngeee

qishie said...

secret recipe ke? aritu qish datang jakarta tak sempat nak jumpa n pau dak kecik :)


rep:qish masuk lab bedah.tapi ni baru clerkship.the real one on 4th june. wish me the best! :)

Kak Long said...

owh.. all the best, qish! jumpa lagi nnti inshaAllah as a doctor.. :)


time tu kte la yg pau qish.. :D

Anonymous said...

Do you wish to get lot more targeted free visitors from search engines for your website almost effortlessly? Well, with increased exposure across the web it's possible. But most website owners are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many webmasters say, this backlink and traffic service can bring potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)

si ngokngek said...

takziah..

sedap ka??mcm lembik ja macaroni tue..err,HEHE

u're welcome,nama aku pun atiqah HAHAA

Kak Long said...

hai there atiqah!
same name huh?
great!


thanks wei singgah sini

Kak Long said...

btw, aku tak bley bukak blog ko lah @si ngok ngek, kalo aku tekan nti die keluar website lain.. tak pat nk follow ur blog, ce tengok2 balik link tu nape..

Aleen Aiden said...

bapak besar mangkuk dia woih!kah3