Friday, November 11, 2011

Berkobar-kobar....berdebar-debar..

Salam aleik..

Ingat tak lagu Vince AF1 suatu ketika dulu, tajuk die "Berkobar-kobar".. Rasanya lagu tu ft Yassin.. Tetibe je aku teringat lagu tuh. Bukannya peminat Vince pon.. hu3

Makin nak habis tahun 2011 ni makin berdebar-debar je jantung aku woh. Pasal bulan 12 ni aku ada satu exam besar nak kena hadap. Memang banyak sgt exam nak kena hadap, dan memang selalu je exam kat sini.. Tapi bulan 12 ni exam BESAR.. Kita mesti tekan caps lock utk tanda penegasan. BESAR ye, BESAR..

Memula aku dapat tahu exam tu bulan 12, aku mcm takde feeling sebab baru habis blok lepas kan.. Bila dapat tahu lebih banyak info pasal exam yg ni, haa baru la aku terasa cuak yg makin menebal..


Ada siapa-siapa nak ajar aku yoga??

Ya, aku pon tak tahu kaitan yoga dengan rasa berdebar-debar sekarang ni. Hehh

1 comment:

aleen aiden said...

same.aku pon nak kene hadap exam bulan 12 juga.banyak xstudy lg ni weh...aihhhh