Tuesday, November 22, 2011

Bingit!!

Bangun tido je dah kena dengar makhluk ni memekik. Paham tak bingit tu apa? Akai ada?? Manners ke laut.. Kang aku pancing kang, dapat jugak makan ikan masak stim tiga rasa. Heihh..

Btw, alhamdulillah...puji syukur kepada Ilahi atas kemenangan pingat emas dalam acara bola sepak Sukan Sea 2011 di Gelora Bung Karno, Senayan, Jakarta malam semalam.. (ada macam reporter tak?)

Ngauman Harimau Malaya selepas dinobatkan sebagai pemenang pingat emas, ibu segala pingat.

Tak senang duduk jugak aku semalam. Sekali kena penalti pulak tu.. Dah macam nak gugur jugak jantung aku. Nasib baik yg tendangan terakhir tu akhirnya terlepas oleh penjaga gol Indonesia. Bukan main comel lagi bergolek ke dalam lubang gol...dan apa lagi? GoooooooooLLLLLLLLLL!!!!! Muehehe.. Ingat aku kememeh camni tak pandai tengok bola ke? *emo takde motif*

Pemain Indonesia sebenarnya main oke jugak.. Aku tengok diorang tak kurang hebatnya. Tapi, pertahanan ada kurang sket, mungkin. Pengulas sukan kat tv1 semalam pon ada cakap mcm tu..

Pape pon, mmg hepi ar menang game tu semalam. Hari Rabu bila entah ada perlawanan dgn Syria pulak kan? Utk kelayakan masuk ke Olympics pulak.. Go Harimau Malaya, go go!!

P/s: Hopefully kat sini takde amukan-amukan warga setempat.. Tak pasal-pasal kena balik Msia karang. Hee

4 comments:

LynN LoLa~~ said...

tqah.. bagi lynn, indon-m'sia malam td memang perform game yg best. tp better indon sbb diorang tengok ah, dapat aje bola, terus bawak naek dekat dengan gawang gol kite. team kite? kureng skit.. tp papepon memang alhamdulillah sangat2 lah mesia menang. pheew!

qlah said...

jyeah ! Alhamdulillah ;D

Si DauN CeRi said...

@lynn; aah..memang pon.. kalau kite tgk indo main mmg bertenaga, passing bola laju.. mmg strong lah org kata.. tp ye la kan, yg namanya rejeki itu tetap di tangan tuhan dong.. kuikuikui

Si DauN CeRi said...

@qlah; alhamdulillah.. :)