Wednesday, November 23, 2011

Tak tau nak letak tajuk apa

Boohoohoo...

Takde motif sbnanye..mcm ni lah jadinya.

Dah cukup dalam dah aku tenung skrin laptop ni. Tapi tak dapat2 jugak idea nak update pasal apa. Kenapa eh? Oh ya, mungkin terkesima tengok bola tadi. Ngahaha Jauh tu beza saiz fizikal antara pemain Msia dgn Syria. Energi diorang pon opkos berbeza dgn pemain2 Msia. Ikut firasat aku la.. Tak tahu lah pulak kalau teori die lain.

Aku kan, rasa kagum bila tengok ada rakyat Msia yg bersungguh-sungguh nak harumkan nama negara. Macam mana hebat pon saingan diorang, diorang tetap teruskan jugak. Tak give up pon.

Pastu, bila dah tengok ada org susah-payah nak sumbang sesuatu utk tanah air, mulalah bermain-main dalam kepala otak aku, yg aku ni pulak ape ke hey nya? Apa benda yg aku dah sumbangkan? Lagi nak menyumbangkan keadaan ada lah.

Tak payah tengok jauh-jauh sebenarnya. Tengok dari dalam diri kita, kan? Apa je yg kita dah buat utk diri kita, lepas tu apa pulak yg kita dah buat utk keluarga kita pulak...dan seterusnya sampai ke komuniti yg lebih besar.

Kadang-kadang kita rasa mcm kita ni hidup, sekadar nak rasa nikmat hidup, nikmat berseronok dgn org2 sekeiling kita. Tapi takkan kita hidup untuk itu aje kan?

Takde motif pon, las-las berperenggan-perenggan jugak aku taip. Entah mana pangkal, entah mana hujung pon tak dapat nak dipastikan. Heh2

Dah la wei, takde siapa yg nak baca pon ko taip panjang2..*bebel kat diri sendiri*

P/s: lapar, tapi tak tahu nak makan apa..hmmm

2 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

malaysia kalah sbb dh penat kn lwn ngn indon?

tp harimau muda always ohsem la..hehehe..

Si DauN CeRi said...

tak...msia kalah dgn syria.. yg untuk kelayakan ke olimpik tu.. ngan indo hari tu dah menang.. :)