Tuesday, December 13, 2011

Oh mannnn....siryes terlupa!

Sobs..sobs.. Apa pon tak boleh (3x)

Bukan lirik lagu ye.

Wuwuwuu.. Sebenarnya kawan baik aku kat matrik dulu datang Jakarta 10 hb hari tu dan aku dah tahu dan aku terlupa. Oh, sangat tacing dgn diri sendirik skarang ni. Terkilan pon ye. Macam mana aku boleh lupa nihhh???? Dah plan dah nak datang kat die nak jumpa.. Tak pat lama pon kejap jadi aa.. Isk isk isk

Cik Anim dan temannya yg buat2 bongkok sket padahal berdiri atas tangga.. (aku la tuh) Ceyt.

Lawak kan aku dulu time matrik. Selebet ya ampun.. Pakai tudung main tibai je. Asal terletak atas kepala kire dah worait dah tu. Hahahahaha Anim, ingat lagi tak gamba ni? Time tu ada Shipa sekali..

Anim, sori taw kte lupa pasal awak nk dtg sini. Oleh kerana perasaan yg sangat bersalah ni, kite pon upkan satu entri khas untuk awak.. Hehehe

Dah pukul 9:30 lebih ni tapi malasnya nak stat buat keja skolah.. Keje skolah subjek forensik. Cegu kata, tak hantar kaluuuu, lima markah kasi tolak jugaaaa.. Ni mental harassment ni! :B

Oke bai.