Friday, April 13, 2012

Officially co-ass

Official kah? Masih ada 2 hari lagi sbnanye.. Co-ass stat senin depan. Co-ass tu maksud die co-assistant (sekali tersalah ni malunyaaa la haha), dalam erti kata lain ialah klinikal. Istilah kat sini memang tak sama dgn kat Msia..

Stase (yg ni mungkin stesen, mungkin jugak stage..smpi skang aku pon x sure) pertama aku dapat ni kat Rumah Sakit Ketergantungan Obat Cibubur, stase ilmu penyakit jiwa. Alhamdulillah, tak perlu pindah-pindah dulu buat masa ni sebab kami ada kelas di ukrida dulu. Kendian-kendian baru pergi RSKO tu.

Kebetulan aku kena demam panas sejak hari Khamis. Baru Jumaat pagi tadi pg hospital jumpa dokter. Terlantar je kat bilik. Berat gila kepala ni. Sekarang pon tengah dizzy lagi. Taip sms kat ibu pon asik la silap taip je.. Haha

Nervous mmg nervous la nak mula co-ass ni. Ilmunya mungkin dah ada dalam kepala otak ni tapi ye la bukan semuanya boleh keluar on the spot kan. Bila revise baru teringat balik. Nak recall punyalah payah kan? Belajar dari kesilapan pon takpe, aku bukannya ada magic. Manusia biasa je..

Sket lagi ni memang aku shut down la ni.. Aku tengok benda aku taip ni pon dah mcm ulat kecik2 je... Kawan-kawan tolong doakan aku sehat ye.. Terima kasih. :)

2 comments:

aku HaniAsyira said...

sila sihat cepat.. kih2.. eh2.. berwajah baru la

Kak Long said...

maceh haniAsyira~