Wednesday, April 11, 2012

Wajah baru

Jeng jeng jeng...

Ni namanya blog pemalas. Asal ada tajuk, ada entri..siap!

Makin lama aku menaip kat blog ni, makin tak kuasa aku nak menghias blog. Ye, memang tak semenggah perangai macam ni, tapi nak buat mcm mana.. Aku ni dah la tak kreatif, makin aku cuba jadi kreatif makin mengarut je hasilnya.. Hahaha

Tapi takpe, aku lagi sayangkan isi blog ni daripada rupanya.. Cieeewah!

P/s: Petang tadi ada gempa bumi kat Aceh, 8.5-8.9 skala ritcher. Plus amaran tsunami.. warga sana masih dalam keadaan panik dan tengah cuba pergi ke tempat2 yg tinggi.. Mari sama-sama doakan semua selamat~

2 comments:

adan said...

wah.. rumah baru la.. cantik2.. rupa blog tu menarik minat pembaca..isi blog akan lebih mengenali si tuan blog..

Si DauN CeRi said...

hehe thanks!