Sunday, July 31, 2011

Esok 1 Ramadhan!

Salam..

Esok dah nak puasa dah woiii!! Yahooo!! So aku kena makan cukup2 hari ni pasal semalam aku dilanda food poisoning dan menyebabkan aku tak lalu makan langsung. Boleh kata memang aku tak makan langsung lah semalam. Suruh bibik beli nasi, aku jamah ayam, sayur, dgn nasi setengah suap je. Kesudahannya, satu bungkus tu aku kasi je kat bibik. Daripada aku buang, membazir je kan.. Tu laa.. Pasni kena hati2 sket kalau nak makan. Rupanya perut aku ni xde lah kebal mana, dapat kat makanan yg x bersih, haa baru tau, sampai muntah2.. Huhu


Malaysia pon sama kan puasa esok? Syioknya pergi tarawih dgn famili.. 

Okay.. Aku takde ape sgt pon nak tulis, juz nak ucap selamat berpuasa kepada semua umat Islam terutamanya yg baca entri ni.

P/s:  Doakan aku cepat sehat taw. :)

2 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

salam ramadhan kat org perantauan tu..hehehe..

Si DauN CeRi said...

@fatin; maceh.. slamat mnyambut ramadhan jugak kat fatin.. hee