Friday, September 16, 2011

Ada termos pon x guna kalau gas dah habis..

Aish.. Kena tunggu esok la ni. Memalam siapa pulak nak hantar tong gas kat umah kitorang ni. Wuwuwu Hancur harapan nak masak air bebanyak pehtu tuang lam termos. Biasalah termos baru..teruja sket. Ekceli takde lah baru bebenau, baru rembat kat umah lama masa balik Malaysia itu hari. Nasib baik ibu aku kasi green light. Bolehlah riak aku ada termos sekarang.

Eh tak baik woh riak riak pulak kan? Walaupon hakikatnya takde siapa pon nak heran pasal aku ada termos. Ha ha ha.


Aku pernah rasa guna telefon nombo kena pusing2 ni. Korang pernah tak??

Aku ada masalah nak ingat nombor telefon sendiri bila duduk Indo ni. Sebabnya, nombor dia banyak sangat. Jap eh aku kira... *menggelupur cari kat mana aku simpan nombor henfon sendiri*

Okeh da jumpa nombol niha. Hah! Tolak poskod negara, ada 12 nombol aku nak kena hafal. Sket punya banyak kan? Urghh..

Woahh.. Telepon pesen apakah ini?? Siap ada loceng kebakaran lagi.. Kah kah.

Korang ada tips tak mcm mana aku nak hafal nombor telefon aku sendiri??

Heh.

7 comments:

umUMRA said...

hehehe...pernah pakai telefon ni dolu2...

abah suke smpn brg2 antik..:D

Si DauN CeRi said...

@umuMra; bes jugak simpan barang2 antik ni.. ada harga.. hihi

visitme@FaTiN cOrNeR said...

teringin kot nk try telefon lama tu..

qlah said...

wah.. uniknya . hehe . best weh . teringin qlah .

#tipsnya , makan semut banyak2? . erk ? ok kejam . hihi .

lari.....

vampire and his lady said...

tpon pusing2 tu pnh.. tpon mainan. haha

aleen aiden said...

kat indo ade dak pesen telepon bwh skali tu?klo ade bak belikan aku 1!hahah

Si DauN CeRi said...

@fatin; sy teringin nak try yg antik tu.. nak tau sgt ape fungsi loceng tu. hehe

@qlah; wuwuwu mkn semut lagi la tak ingat.. haha

@vampire; tepon mainan pon ley kira ke? heh2

@cik aleen; masalahnya aku pon xtau ada ke idak.. haha