Friday, September 2, 2011

Kejapnya dah 4 syawal!

Salam..

Selamat hari raya aidilfitri to all!!! How's raya?? Having great time with families and friends huh? Ofkos laa kannn?? Kejap eh da masuk syawal. Aku rasa baru puasa 2 minggu tetibe dah raya. Masa pantas macam kereta lumba!

Aku bukan retis derr nak letak gamba2 aku memakai baju2 raya di hari lebaran kat blog "Aku Tak Sakai" (gila darjat aku nih blog sendiri pon nak letak link). Ghope blog pon tak senonoh, ada hati nak letak gamba2 vain kann?? Baik tak payahhh. Karang ada yg termuntah belahak tengok gamba2 aku yg pakai spek tebal lagi jakun nih. Kahh!!

Macam mengamuk ye bunyinya??

Aah. Memang pon.

Beberapa hal berlaku hari ni menyebabkan aku rasa macam nak tinggal dekat hutan simpan. Lagi bagus.

Mamat2 hensem di kiri dan kanan jalan pon tak dapat buat aku senyum hari ni. Tapi dah masuk dalam kete, rasa menyesal pulak sbb tak senyum tadi. Hahaha

Hurmmm.. Apalah aku ni ek? Hari raya ni patutnya bergumbira suka ria dan saling bermaafan.. Aku ni pulak lagi nak bikin entri pesen2 amuk ala2 ibu mengandung. Jadah betul !!

Maafkan aku, maafkan aku. Ada masa-masa, memang aku rasa nak mengamuk dan bertukar jadi werewolf. Aku rasa, mungkin aku ni ada darah werewolf. Lepas ni bolelah kawan dengan Tyler Lockwood, werewolf jantan dalam cite Vampire Diaries tu. Hek3 *gedik letewww gedik letewww*

Ohhh sesungguhnya aku sangat menyesal dgn apa yg aku dah taip ni, tapi rasa malas utk delete tu lebih tinggi daripada rasa menyesal itu, maka aku pon akan klik butang "post" kejap lagi.

Kay bai.

Eh eh. Selamat hari raya dan maaf zahir batin (kalau ada).

2 comments:

Asyila Zainuddin said...

selamat hari raye! takmo moody2 ye.. :)

Chekgu Azrine said...

selamat hari raya si daun ceri.. smoga happy selalu di bulan syawal ini...

p/s : raya sebulan lar...:-)