Tuesday, October 4, 2011

Keyword yang mengundang kekeliruan dan rasa sesak nafas

Aku tak boleh tahan lah daripada menghupdate tentang keyword yg aku jumpa semalam. Tetibe terus jadi rajin nak buat screen capture taw. Boleh tahan penangan keyword ni eh?


"MENGAPA KITA DIEJEK SAKAI"

Bercampur-baur jugak la perasaan aku bila jumpa keyword ni. Kau orang mungkin rasa macam takde apa sangat keyword ni. Takpe lah sebab aku je yg paham perasaan ni kan.

Tak sangka blog aku mengandung jawapan kepada persoalan mengapa seseorang itu diejek "sakai". Demmmmmm.. 

Like...seorang remaja muda merasa hairan kenapa teman-teman sekolahnya sering mengejek sesama mereka dengan perkataan "sakai". Lalu remaja tersebut yg penuh dgn perasaan ingin tahu menggugel selaju mungkin apakah yg menyebabkan seseorang itu diejek dgn perkataan "sakai".

Dan selepas beberapa saat butang "search" diklik.. BAAAMMMM!!!! 

"Inilah jawapannya!!!", maka blog aku pon terpampang dalam hasil carian.

HAHAHAHAHAHAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

How fun is that?? And now i am making fun of myself.

Oh sori uol.. Minggu xm aku memang selalu mengalami personality disorder. Hehe

6 comments:

Unknown said...

erk,,,,,xpernah kena ejek cmtue...:(

Selamat Tinggal Dunia ©: Bagaimana Mengetahui Rakan "Unfriend" di Facebook

Kak Long said...

hye there.. thanks singgah dan tinggalkan link :)

Nazrul Ashraff said...

haha.. sakai. ayat pemes.

Kak Long said...

hurmm.. itu lah kan. dulu ms skola rendah takde pulak perkataan ni. heh2

Aleen Aiden said...

personality disorder xpe,jgn split personality ok.kang kejap kau g tikam org,kejap kau buat2 inesen.keh3

gudlak dgn exm!

Kak Long said...

itu lah.. itu yg aku risaukan, dibuatnya penyakit aku progress ke split personality, haaaa habislah kau jadi mangsa fes aku. HAHAHAAaaaa


thanks weh,.. ;)