Sunday, October 2, 2011

Mimpi dapat BE dari Nuffnang. But seriously?? It'll never happen anyway..hahah

Salam

Gyeahh.. Cerita itu betul. Memang aku ada mimpi dapat BE itu hari. Orang kata apa yg kita mimpi tu selalunya tak akan berlaku. So, just let it be.. Dreams are just dreams..

Aku ni kalau mimpi memang tak agak. Segala jenis genre pon bole keluar. Mimpi apa engkau orang nak, ce cakap. Fiksyen, fantasi, seram, horror, wahhh semua lah pokoknya. Macam tengok movie je pulak..

Kalau aku cite pasal mimpi aku kat ayah aku kan kan nanti siap dia tanya aku, "mimpi awak tu kaler-kaler ke hitam putih??". Hahaha Ayah kata kalau hitam putih tu zaman tibi takde kaler le tu.. =D

Tapi betul jugak la kowt. Pasal kadang2 memang aku mimpi hitam putih, kadang2 aku mimpi kaler-kaler. Tapi selalunya kaler-kaler lah.. Kowt.

Btw, aku jarang hupdate blog sekarang sebab aku lately ni selalu tak tahu apa nak buat. Masa tu ada je, tapi intention tu yg takde, tu yg aku jadi blogger pemalas tu.. Tapi memang betul pon.

Tapi setiap hari ada je org singgah sini.. Terima kasih woh. Terharu ai taw..

Okay bebeh. Till then !!

6 comments:

aleen aiden said...

mimpi kau nih xkewl langsung.psl nuff pon bley mimpi.cet!hahah

Si DauN CeRi said...

@aleen aiden; hahaha tu sekali je la mmpi x kewl. yg lain sume kewl lah. :P

Chekgu Azrine said...

sis.. nanti ada la rezki.. insyaAllah.. percayala..

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

haha.. mimpi dapat duit. macam pelik je.

Si DauN CeRi said...

@kak azrine; inshaAllah... pintu rezeki di tangan tuhan.. ye dak? kikiki

Si DauN CeRi said...

@nazrul ashraff & dot dot dot; pelik ek ek? hurmmm...