Sunday, April 17, 2011

When nerd becomes hot.

Assalamualaikum.

Siapa mengaku dia nerd, angkat kaki. Hehe Hey, tak salah la jadi nerd. Bila seseorang yg nerd itu berubah menjadi hawt. Maksud aku hot ye bukan hulk yg warna hijau tu. Jadi, bila seseorang yg nerd menjadi hot, maka die akan kelihatan lebih hot dr seseorang yg mmg sejak azali sudah hot. Korang paham tak ape aku cuba sampaikan ni?

Oke laaaaa... Aku ada reason knape aku mengarut mcm ni. Sebenarnya aku terminat dgn sorang mamat nama Alex Goot. Check out his video.. Tolong tgk video kat bawah ni sampai abes. Jangan kecewakan aku.. Wuwuwu


Thumbs up for his original song.
Thumbs up for his passion for music.
Thumbs up for his nerdy look.

Muahahahaaa... Siapa kata nerd dan skema tu tak cool? Nowadays, that assumption doesn't make sense anymore. So, janganlah kita memandang enteng orang-orang yg kelihatan skema dari kejauhan. Mereka mungkin lebih cool drpd kita. Kah kah kah.

P/s:  Skema itu hot yaww.. (macam tagline blog seseorang je kan..hehe)

10 comments:

Haikal Blank said...

haha meri jadi nerd ya. baru HOT gitu...euwww...kah3...:D

Kak Long said...

@simpleblanklife; mekasey singgah sini ye..


skema itu hot! ha3 x caye sudah.

zacky786 said...

hahaa.. nerd ke ape ke.. jnji kita jd diri sendiri tu g penting ;) peace

Kak Long said...

@zacky; be yourself.. haaa almost forget.. thank you for reminding me.. peace no war. ngeee

Nazrul Ashraff said...

ok saya nerd. :) haha

Kak Long said...

@mr. vampire; dan2 mengaku ye.. ha3

Aku Migha said...

dzay herd (hot+nerd)hehe

Aleen Aiden said...

pergh,die maen sume instrumen ke?kewl!

Kak Long said...

@deezay aka mira: yeahh.. dzay hawt.. hehe rinduu kamoo~~

Kak Long said...

@aleen aiden; yup. alexx goot mmg cool! huaaaa bole nangis sbb rs nak mintak sign~ ha3