Saturday, May 28, 2011

Teringin nak buat entri pompuan2 hari ni tp x jadi lah..

Assalamualaikum..

Ingat tadi nak update psl produk muka tadi.. Sambung entri yang INI (ini adalah suatu link) dan INI JUGA.. Gila paranoid siap letak kurungan bagai kan.. Haha Well, kadang2 hal sedemikian terjadi ye.. Tapi kene prepare lebih sket kalau nak buat entri pompuan2 ni. Kene amik mood luu, pastu buat yoga dlm 2 round camtu.. Pastu pergi kat balkoni, dalam posisi kuda-kuda, tarik nafas dalam.. Tahan 8 saat. Oh ye, memandangkan aku tak suka nombol 8, maka kita tukar jadi 7 saat je. Then, hembus nafas sambil jerit sekuat hati tanda lepas geram. Tapi bukan di era fm, di rumah sewa aku sendiri lah. Haaaahhh!! Oke aku tipu je semua tu.


Seminar dua hari pd hari jumaat dan sabtu ni memang buat aku rasa letih. Tadi dah lepas 3 sesi, tu pon hujung2 dah tak bole fokus dah. Otak dah ada kat katil je.. Walaubagaimanapun, tadi aku keluar jugak pergi tengok wayang. Jangan tanya ah kan wayang cite ape. Segan gile ah gua nak cite betapa tak syoknye wayang kat Indo ni skang. Dulu bes je.. Tapi la ni die tukar sistem sket. Cerita2 sume langsung tak up to date. Ggggrrrr...geram oke geram. Tapi takkan aku nak biar je diri aku ni kempunan nak makan popcorn? Oke demmm.. Tadi aku tak beli pon popcorn. Ahhh..watever ah! Esok hari sabtu kalau tade seminar tu, pkol 11 abes dah kelas.. Tapi disebabkan ade lagi seminarnya, kene la sambung lagi sampai petang la kowt.. Huhu


Sori ah entri ni cam bosan2 sket sebab aku malas nak letak gamba. Eh. Ke bosan banyak ek? Haha Kesian kau tiqah *cakap kat diri sendiri*


By the way..(pehal baik sgt aku tulis penuh ni instead of "btw"), aku baru dapat tahu yg owner blog TELOR DIBASUH telah pon kembali ke rahmatullah.. Siryes aku terkejut sangat bile dapat tahu.. Tu pon tadi hosmet yg bagitahu. Selama ni, blog arwah antara blog pilihan aku yg selalu jadi hiburan hati aku kalau aku takde bnda nak buat. Hurmm..takde siapa tahu hal2 ajal maut ni kan. Kita yg masih hidup ni pon akan pergi juga nanti.. Cuma taktau bila dan bagaimana saja.. Pape pon.. AL-FATIHAH..~


Kepada yg singgah blog aku ni, jangan lupa tinggalkan link kat shout out ye.. Boleh la aku jejak korang balik. Ekceli, next week aku ada exam lagi.. Mungkin aku akan balas jejak korang lambat sket ye. Takpe kan kan? Thank u ai lebiu ah sbb singgah baca sini.. Caaauuuuu!!!!

6 comments:

cik najah said...

setiap yg datang , pasti akan pergi .

*gud luck darl !

Kak Long said...

@qlah; thank you honey~ :)

Haikal Blank said...

exam? baik2 gadis oii...semoga berjaya!

err...wayang indo alih suara ke tak? sebab aku tengok RCTI dengan SCTV semua muvie nak alih suara

Kak Long said...

@simpleblanklife; thank you thank you..


kalau wayang tak alih suara, kalau kat tv mmg slalu alih suara. tak syok betul nak tgk hindustan. org nak dgr suara shah rukh khan bkn suara diorang.haha

Raihana said...

al fatihah~~
goodluck exam..^^

Kak Long said...

@raihana; thanks.. :)