Thursday, December 16, 2010

Exam dah selesai. Blok 21 dah tamat. Cuti dah start.

Salam aleik..


Alhamdulillah.. selesai sudah exam blok 21 siang tadi. Umang aii skema plak ayat camtu.. haha Yeye..exam dah abis yeye exam dah abis yeye.. Teringat dulu kat skola kalau abis xm je sume jerit-jerit "Merdeka!!!!" Huhu..what a sweet memory to cherish~ Zaman skola rendah mmg sorga abes lah..xpayah stress2, datang skola, jumpe kawan2..dengar cegu cakap ape..kalo kelakar gelak, kalau xkelakar dok diam2..pas2 rehat pegi kantin ngan geng masing-masing.. abes rehat masuk balik kelas, abis skola balik umah, petang kuar balik g main ngan sedara2 n kawan2 kat bawah pokok moktan..oh enaknye zaman itu.


Tadi xm die kuar soklan by cases, cases plak sume dr PBL je.. cume soklan tu die tanya macam2 sket la.. Part nak pilih jawapan bile jawapan die mirip2 tu yg agak tergaru2 kpala sket..haha 


Eh semalam aku mimpi vampire lah. Aku mimpi aku ada kawan, die pompuan, tapi xmcm pompuan sgt. Bile aku ngan die, aku slalu rasa die pelik, mcm ade aura lelaki sket taw die nih. Urghhh. Rupenye die tu rapat ngan aku sbb bos die (seekor vampire) nak pedajal aku supaye berubah jadi vampire. Dipendekkan crite, bile bos die dah   berjaya gigit aku, die pulak isap darah aku. Mang aii part aku kene gigit tu, siyes aku rasa sakit. Aku tatau lah aku yg terlalu menghayati mimpi ke apa, tapi aku terasa lah. Vampire 2 ekoq tu gigit kat tangan je..
trime kasih google!
Wowww...gorjes kan gambo atas nih? Gabungan warna die sangat cantik.. Warna darah kat mulut die pulak sangat menyerlah. Huuu air ape lah tu agaknye. Lari topik sudah..


Ok sambung balik..yang lagi bes, bile aku dah dalam transition stage tu, serious aku rasa sangat2 nakkan blood. Perghh gile nak mampus apa mimpi mcm tuh kan?? Terpulang ar nak caye ke tak..hahaha aku pon xbape nak pcaye. Terus prasan aku seolah-olah watak Bella dlm Twilight. HAR HAR HAR...


Haaaa..ntah2 sebab hr2 aku teringat pasal buku Vampire Academy aku beli kat Gramedia kowt.. Aku fikir ntah bile lah aku nak baca buku tu je.. Itu pon bole buat termimpi-mimpi vampire ke eh? Hish. 


Btw, mlm semalam kan...hehehe... aku bukak puasa kat Central Park ngan hosmet.. 


Tudia hosmet gua.. Kami dua orang je mlm tu.. Berani mati tak ktorg esok nak xm bole g dinner kat mall? Ktorg mkn kat Solaria.. Femes Solaria ni kat cni.. Tapi xde lah sedap sangat. Rasanya sedap lagi asam pedas Makcik Maimon kat Tnjung Kling tu..Uhuhhh yummy!!


Nilah keadaan aku sejam lepas mkn kat Solaria tu. Dah ada kat umah dan zasssss...paksa diri bukak buku laju2..sebelum apa2 kegiatan tido berlaku. Meja Naruto mesti menghadap tmpt lain instead of katil utk mengelakkan godaan hebat. Eh aku lupa nak alih air tu sebelum snap gamba. Dan itu dia habit aku kalau belajar, kene bukak utube jugak..hahaha.. nampak tak nampak tak? Ish3. Lagu ape tu eh? Cube lah teka. :D


Kasi zoom in sket buku itu.. Buruk x buruk tulisan gua. Ngahngahhaa Nilah bahagian yg paling susah skali aku nak mula baca. Tengok lah tulisan die. Dah la halus-halus, rapat-rapat pulak tu.. adoii..naseb baik baca jugak.. Tadi xm klua wooo.. Kalau tak baca, tak tau lah camne nak jawab exam..

Alamak. Ada bunyik2 lah kat bawah.. Ekceli aku dok sorg pasal hosmet aku ag sorg tu die klua.. Sorg ag dah balik msia ptg tadi.. Agaknye hosmet aku yg klua tu dah balik kowt..

P/s:  Lagi 2 hari tinggal sorg pulak..sob2

No comments: