Thursday, December 30, 2010

Mee maggi tom yam dalam gelas.

Assalamualaikum...


Aku buang tabiat lagi.


Kalau orang lain agak2 geli tak nak makan tgk maggi dlm gelas mcm nih? Mcm ulat pon ade..erghhhh
Teringat aku sorang member aku masa sem 2 dulu, lepas ujian praktikum anatomi..

Member:  Eh td soklan yg arteri kat belakang telinga tuh ape eh jawapan die?
AKU:  Errrr...sbnanye aku xterlibat pon dlm perbualan ni. Aku dgr member2 aku tu berborak je. Jadi aku hanya diam, angguk2 geleng2..dan buat muka terkejut kalau perlu.
Member yang lain:  Aku jawab bla bla blaaaa...xtau le betui ke tidak. Ko jawab ape???
Member:  Entah lah. Dah la tunggu lama. Aku lapar kowt. Tak makan agi. Tengok urat tu bersimpul2. Macam maggi ja.. Ni urat ka megi nih!! *dgn muka biasa2 je*
AKU dan member2 yg lain:  HAHAHHAAAAAAA...!! UHUK2..HEMMM HAHAHHAAH   *infinity*


Tengok lengan gua! Dah macam peha ayam KFC dah! Nilah gara2 makan dgn terlalu bersungguh-sungguh mengalahkan nak xm final.. Hurmm..nak exercise, syg la pulak.. Penat taw ternak lemak byk2, nak kasi ilang pulak.. Mana boleh? *sengal*

10 comments:

Azie Azra said...

haaa.ni kalo azie mam meggi pastu sebut pelik2 nk kena la ni.meh2.balik jakarta kite jogging.ciap aa tqa!

Si DauN CeRi said...

aaaaaaaa..mane nak larik nihhh..hahaa tamo jogging. tamo tamo.

Qamarul said...

haha tu bukam makan meggi tue.. tu MINUM meggi!! ha3

Si DauN CeRi said...

@qamarul; yeahhh..mungkin itu lebe tepat. minum megi. hehe

ashraf said...

tak terpikir plak nak makan dalam cawan hahaha

Si DauN CeRi said...

@ashraf; haha itu la pasal..

She's retarded said...

mi dalam gelas?first time nampak orang buat macam ni

Si DauN CeRi said...

@she's retarded; haaaa..ni nak kasi tunjuk..hehe

tqaAwesome said...

weeeee~ makan dalam cawan legap ok lagi, ni dalam gelas. erk xpecah ke, panas tu~

Si DauN CeRi said...

@tqaAwesome; risau gak kowt nak pecah ke..tp alhamdulillah selamat smpi megi tu abes.hehe