Monday, December 20, 2010

Gojesh in Orange Contest


Menarik pulak contest oren ni.. Biase org suke warne-warne lain mcm pink, purple, biru, hijau ke.. Aku pon jadi tertarik dgn contest orange ni.. :)
Dulu, kat skola menengah, org panggil aku Oren taw.. Ada yg sampai skang panggil aku oren..
Bile aku sebut nama betul xkenal, bile sebut Oren, terus kenal..haha
Btw, sape2 yg nak join bole pergi SINI...



Saje nak join.. xmenang pon xpe.. Tertarik plak tgk contest ni..hehe
Gamba kat ats ni masa pg lawat adik kat Kolej Mara Seremban.. Kebetulan ada playground dekat2 situ, ayah singgah la lepak, lagipun adik nak meluah perasaan kat ibu..kene la cari port yg tenang aman damai sket. Sementara itu, kakaknya pulak seronok bermain permainan2 yg ade kat situ. Hape daa punye kakak. 
Tau sape amik gamba? Ayah gua taw.. Cool kan ayah layan camtu? Hahaaa..

Yang kene tag:

Aqish Basir
Azieazra
Mimie Aiza
Nuratika
Miss Teeha
Milomocca


5 comments:

-iEkA DaRLink- said...

warrgghhhh! terimas yea? ieka nak join lah! :)

aqish basir said...

dear..tq yea....
hahaha...

oren???..
ta pnh gne warna oren lagi ni...btw...tq!

Si DauN CeRi said...

@ieka darlink; same2.join2 jgn xjoin..hehe

@aqish basir; okeh u r most welcome.. *wink*

Azie Azra said...

alamak!tade baju oren maa.hahhaa

Si DauN CeRi said...

bole beli punye maaa...ehehe join2..