Sunday, February 6, 2011

CONTEST BILA SAYA MATI

Assalamualaikum..


Contest ini telah dianjurkan oleh SIS SYIRA TUAN PUNYA BLOG SEPATU HIJAU.. Feeeewitt!!!
Eh knape kah aku ini tibe2..huahua
Tamatnya contest ini pada 11 FEB 2011.
Maka kawan2 cepat2 lah menjoinkan diri dlm ini peraduan..

Sis syira, sy nak teka expired date dlm gamba ialah pada 20/07/2010..
Maka dgn ini saya, si daun ceri ingin mengetag 2 org rakan maya saya yaitu NAZRUL ASHRAFF dan SI COMOT COMEL..
Hehehee....

14 comments:

sicomot-comel said...

hohoho..
tengs tag SCC ! muah3x!
hehehe

p/s:adeh,,law jwpn same camner?

Si DauN CeRi said...

@ SCC; wahh.. nasib baik awk xmarah sy sbb sy tag di hari minggu ni.. kikiki

tape2
jawapan sama takpe... :D

sissyira said...

salam


thanx joint =)

good luck =)

bunga said...

menyeramkan jer tajuk tag ni..hehehe..

Si DauN CeRi said...

@sissyira; trime kasih daun ceri.. wsalam.. :D

@bunga; bunga. buungaa.. orkid laa.. hik2
bole la tahan seram.. heh2

nelly said...

Gud luck !

Mat Ganu said...

gud luck...^_^

Si DauN CeRi said...

@nelly; maceh..

@mat ganu; maceh2..

:)

! Encik Nakal ! said...

gud luck~~~:)

Si DauN CeRi said...

@encik nakal; kikiki... maceh2...

qishie said...

ingatkan entry nak tulis wasiat. ahaha.. :p

Imran nyambek said...

scary nyer name contest

Si DauN CeRi said...

@qishie; hahaaa... aah kan, logik je ade contest mati yg kite kene tulis wasiat.. haha

@imran nyambek; uihhh scary nokkk...hehe

nelly said...

Gud luck !!
=)