Wednesday, February 23, 2011

Entri ni akn menyerlahkan kejakunan aku, jadi awaslah.

Aku mintak maaf dulu awal2.. ye lah, kadang2 aku mmg jakun walaupun tanpa kata2..hahah!


Hihii malunye malunye aii... Trime kasih la kat Cik Epal, fashionista dan blogger femes yg sudi jejakkan kaki ke blog sememeh sy ni.. 

Trime kasih tak terhingga dekat kawan2 blogger yg rajin singgah dan komen kat sini, sy syg anda sangat2.. Anda sume mmg ohsem!

See, aku dah kata aku mmg jakun.. Tapi xpe, i'm very proud to be malaysian. Yes!

6 comments:

.syamim. said...

x nmpak dye tulis ape ? ngee ;)

Si DauN CeRi said...

ihik2...bole klik utk tumbesaran yg lebih jitu.. kikiki

yan_n.i.m said...

wahhhhhhhhhhhh..! sila kembangkan bontot..! bangge bangat.! hehe

Si DauN CeRi said...

@yannim; hahahaaaa..... *malu dgn kelakuan sendirik*

Taufiq Tiramisu said...

best kan bile blogger femes komen blog kite..heheheheehe

Si DauN CeRi said...

@taufiq tiramisu; hihihi.. bes2.. ;D