Sunday, February 13, 2011

Musim panas sudah tiba yaww..

Yaw yaw yawww...apa di atas?! Skang dah masuk musim summer (banyak la aku punye summer.kah kah kah). Siryes bilik aku bahang tahap microwave. Tapi air dalam kolam kat bilik air sejuk cam air gunung. Perbezaan suhu menyebabkan sendi2 aku sengal2. Umah kitorang ni bilik ade 5 tapi 2 tu adelah bilik air. Bilik tidur sume kat atas, tersusun dalam satu row. Bilik aku tengah2..kalau musim panas mcm ni, mmg segala haba panas terkumpul kat bilik aku. Bahang die mmg superb! Macam sauna dah. So jimat duit tak payah pg sauna kat luar. Yes!

Semalam aku bawak Nani makan kat Cheese Cake Factory, sempena besday die sehari lepas. Rezeki die la tu.. hehe Kebetulan aku mmg teringin nak makan kek mixed fruit die.. Marveles yaww. Tetibe semalam ade band buat performance, n kitorang yg mmg kaki ronggeng ni like wow! Ade performance lah. Oke tak payah pergi Hard rock cafe jekartahh.. Jimat lagi. Yes!

Tapi kureng asemmm betul, kitorang request lagu semalam, satu pon diorang xmainkan. Ceh. Camni aa uol.. Tapi mungkin diorang xtau lagu yg kitorang request tu kowt, so cam xpe aa kan. Lagu Keane tu yg Somewhere only we know tu beb.. Bukan ke femes lagu tu?? Haiyaaa.. Another song requested was Taylor Swift, Today was a fairytale.. Bukan ke femes jugak lagu tu?? Huwaaa... tensyen jap knape lah diorang xmainkan 2 lagu tu..sob sobs. Takkan diorang x nampak muke kitorang yg berseri-seri bile tibe2 ada band perform..wuwuwu

Dah 2 hari berturut2 aku makan makanan yg byk cheese. Jadi aku rasa dengki dgn lemak2 yg berjoget2 bersuka ria dlm perut ni. So aku xmakan pape pon dr pagi tadi. Oke tipu. Ade la minum air masak ngan cekelat cloud 9 kegemaranku. Aku ingat malam ni kang baru nak kua cari pecel ayam. Pecel ayam tu terdiri dari nasi, ayam goreng, sambal, dan ulam-ulaman. Murah aje, Rp10 000. Eh. Tak murah sgt lah.. 3 ringgit lebe kowt. Cis. 3 ringgit lebe utk ayam goreng dan sambal rupenye. Baik aku mkn kueh tiaw tomyam terus. Ceyt.

4 comments:

yan_n.i.m said...

org tuh x xtao lagu omputih kot..tao lagu indon jek.. ngeh3...!!
nak rase pecel ayam jugak..! hehe

Kak Long said...

hehe..mungkin jugak.. tp ade je lagu maroon 5 die nyanyi..wuwuwu

ala, biase2 je pon pecel ayam tu.. awak grg ayam, pastu lenyek2 cili rebus tambah tomato sket.. dapat dah pecel..hehe

yan_n.i.m said...

hehehe..! gaye cam expert jek..! :D

Kak Long said...

emmm emmm... goreng ayam tu expert la jugak..hehe masak air laaaaaaaaaaaagi expert!