Friday, January 7, 2011

Do want this!

Wow! Oleh kerana aku sgt teruja dgn perkongsian oleh Miss Fatin Liyana sebentar tadi, maka aku dgn gelojohnya nak tepek gamba bnda yg menjadi idaman baru aku skang ni. Just rite now bebehhh!!! Suka sangat2 siryesli okehhhhh!!!

Korang tengok lah cekelat niiiiii aku nakkk sangattt.. ade sape nak kasi free?? 
Free lah sangat eh? Pelempang nak? Sure ramai gile nak bagi free2 kan? Aku pon berleter kepada dr sendiri laju2...

Eh website die kat http://chocolazad.blogspot.com/..

Eeeeeeeeee comelnye!!!! nak nak nakkkk....

8 comments:

Azie Azra said...

comelnye ! ni kalau makan abeh mulut kaler wane wani :P

Si DauN CeRi said...

@azie azra; wuwuwuwwwww...geram sgt tgk bnda ni.. nyam nyamm nyammmm

sissyira said...

salam

cantik dilihat
sedap dimakan :D

Fxysche Nas said...

aaaaaa
kena tyg kt pkwe ni..
baru bole dpt coklat free
hehehe

Mr. Swift said...

Kalau saya nak dapat free x?

Si DauN CeRi said...

@sissyira; uwaaaa itu lah pasal. sudah la cantik di mata, enak dirasa pulak tu..bile ntah dapat ni.. :((

@fyxsche nas; ade pakwe bole tayang2..tade pakwe nak tayang ke mana la kan.. hik2

@mr swift; sy yg nak tade org nak bg ni..awk nak msti la ada org nak bg punye kan..wuwuwuwwww

:: kewek :: said...

hahaha...tak pasal2 kene pelempang..kasi laju2 sikit..

Si DauN CeRi said...

@kewek; wuwuwuuuu..nak pelempang perisa stroberi lah..hehe