Saturday, January 22, 2011

Pelik kan bila Jakarta sejuk??

Salam sejahtera semua..


Memang pelik.. Sekarang sini musim hujan.. Tapi hujan die tak lama pon, tapi kerap.. Hish, lebih baik hujan kejap2 je drpd hujan lama sebabnye kat tempat aku ni suka banjir kalau hujan lama sket.. Pernah dulu bbrp tahun lepas, berlaku banjir.. Sampai kampus kitorang cuti berapa hari ntah.. Kakak senior la yg crite kat kitorang.. Time tu memang makan megi je sebab nak klua pg kedai nasi pon mcm kene harung sungai.. wuwuwuu.. Tapi bukan zaman aku time tu..aku blom ada sini lagi.. hehe


Selalu aku bukak kipas nombol 3 taw.. Bilik aku sbnanye panas.. Macam sauna. Tapi sejak 2 menjak ni suasana menjadi sejuk pulak.. Aku bukak kipas nombol 1 je skarang. Agak drastik jugak la..


MIYAKO STAND FAN~
Kipas ni la yg dah byk berjasa sejak bulan 3 tahun lepas aku pindah umah ni.. Waktu beli tu kene la pasang sendiri kipas ni.. Punye la pondoh randah nak psg kipas dulu kan.. Pape hal kipas kene ada dulu beb. Barang2 kendian2.. Kalau tak panas~

KIPAS ANGIN CAP SEKAI~
Kipas cap sekai ni la kipas pertama aku beli bila dtg Jakarta. Sampai skang ada agi, bukan utk kipas diri sendiri, tapi kipas laptop.. Mewah tak laptop aku pki kipas cap sekai ni? Muahahaaa... Aku punye warna biru.. Baby blue gitu kan.. Byk jasa jugak kipas cap sekai ni.. Trime kasih sekai! Heee

Kesimpulannya.. errrr.... apa eh kesimpulan drpd entri ni?? Haih~ Memang terserlah lah entri ni termasuk dalam kategori "motif tidak terdeteksi" ni.. Har har har

P/s:   Sejuk sampai kaki rasa ngilu2.. auch! auch! dan auch lagi! yeah..

17 comments:

sissyira said...

salam

wah comelnya kipas tu...suka hijoo...

Si DauN CeRi said...

wsalam sis syira..

heee..kte pon suke sgt kaler hijau..
tq sis, rajin komen belog kte yg suke melalut ni..heee

syamimi fatin said...

memang mewah laptop pkai kipas bsar nih haha :D

Si DauN CeRi said...

@syamimi fatin; hehe mewah kan? membazir karen pon ye jugak..haha tq komen sini.. :)

aCu said...

nombol? hahaha..kompem org joho eh?

Si DauN CeRi said...

@cika/ acu; heheee.. org mlaka la.. tapi dah dekat dah tu.. :D

kyna said...

haahahaha...
lawak la..nice entri..
kian follow sini ea..
follow blog kian balik ^_^

aleen aiden said...

hee.btol.ape2 pon kipas kene ade dulu sblm yg laen.utk menjamin tdur yg lena.keh3

Si DauN CeRi said...

@kyna; mekaseh ye polo dan komen entri kte.. nti kte polo awk balik.. tq :)

@alee aiden; betul betul betul.. hehe

Journey of Youth said...

indonesia turun rahmat ke?hehehe

iszieylyanziy said...

musim sejuk di jakarta?hehehe

Si DauN CeRi said...

@journey of youth; wallahualam bissawab.. :D

@iszieylyanziy; waa mencabar betul sy nak taip nama awk.. hehe aah musim ujan~

iszieylyanziy said...

musim sejuk di jakarta?hehehe

iszieylyanziy said...

musim sejuk di jakarta?hehehe

Si DauN CeRi said...

hehe.. sampai 3 komen tu.. :D

JIJI YU said...

muahah kalo dah amcam sauna dah..gamaknye kulit tu jadi cantik le ek..

Si DauN CeRi said...

@jiji yu; panas woo... tdo tak lena.. hehe