Friday, January 14, 2011

Mari mengira 1 2 3.. :D

Assalamualaikum..


Mueheheheeee... Dulu-dulu kita semua belajar mengira mula dgn 1 2 3 kan?
Mana ada orang belajar mengira mula dgn 137 (seratus tiga puluh tujuh) kan..
Awak awak semua, manusia comel nombo 123 tu ialah Misz Lullaby yg gorjes...
Sudah la bijak, cantik, pandai make up pulak tu..wuwuwuuu jeles sampai nak nangis okeh?
Awak awak semua pegi la usha belog kakak tu, follow la sekali eh.. heee
Trust me, belog die besh sesangat, especially yg ladies mesti suka punye.. *wink*

P/s:   Nak ucapkan trime kasih kat semua anak-anak comel yg polo ini belog. Sangat berterima kasih. Sangat.

6 comments:

miszlullaby said...

Hehe..thanx darling =D
ML baru balik kelas nih^^
selamat berkenalan=)

Si DauN CeRi said...

mueheheeee...my pleasure sweetie..
selamat berkenalan~ ^__^

sissyira said...

salam

teringat tadi, tanya anak sedara, pandai tak abc, dia cakap pandai, suruh dia baca
dia pun cakap abc dah siap..


syira yang terkena.hehehhe

Si DauN CeRi said...

@sissyira; wsalam, muehehheeee.. anak2 skarang dah bijak2.. bijak auta kita pon ada.. kan2?? ye la, time otak tgh berkembang pesat kan, mcm2 idea die..hehe

bidadarihijau said...

tahniah2..semakin bertambah follower dieee..

Si DauN CeRi said...

@bidadari hijau; hai bidadari hijau..sy suka sgt warne hijau.. trime kasih ye.. :)